پویش همگانی «یک قدم برای حال خوب» در تبریز اجرا می شود

پویش همگانی «یک قدم برای حال خوب» با شعار "بیایید همه بگوییم سیب" به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «رسول جوانعلی آذر» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و آئین رونمایی از فراخوان طراحی نشانه پویش همگانی «یک قدم برای حال خوب» با شعار "بیایید همه بگوییم سیب" اظهار داشت: این پویش با رویکرد ایجاد نشاط و امید در جامعه طراحی و اجرایی می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر مشارکت عموم مردم، رسانه ها و سازمان های مردم‌نهاد در این پوش خاطرنشان کرد: در این پویش از ظرفیت خیرین، سلبریتی ها و سایر افراد شناخته شده استفاده می‌کنیم. لازم است تمام اقشار پای کار بیایند چون کار مربوط به همه اقشار جامعه است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تمام برنامه‌های سازمانی و رویدادهای حوزه‌های مختلف با محوریت ایجاد حال خوب و لبخند باشد حتی در خصوص جبهه و دفاع مقدس هم می‌خواهیم در کنار پرداخت به فرهنگ شهادت و جایگاه رزمندگان اسلام نمودی از لحظات شاد و پرنشاط جبهه را به نمایش بگذاریم.

جوانعلی‌آذر با اشاره به این‌که امروز یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز به ویژه بعد از شروع کرونا، افزایش نشاط اجتماعی است، افزود: برای همه وظایفی که جهت اجرا در سال آتی برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز پیش بینی شده است، برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان این‌که هدف ما بر این است که از تمام فردبه‌فرد شهروندان دعوت کنیم تا هر کدام یک‌قدم برای حال خوب بردارند، خاطرنشان کرد: عناوین مختلفی برای این پویش انتخاب شده بود که پس از مشورت با صاحب نظران عرصه‌های مختلف به ویژه جامعه‌شناسی، ارتباطات و... به این نتیجه رسیدیم که از عنوان "پویش همگانی یک‌قدم برای حال خوب" استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این پویش جشنواره‌های مختلفی اجرا خواهیم کرد که هدف نهایی همه آن‌ها افزایش نشاط اجتماعی است. البته هدف هم صرفاً خنده نیست بلکه می‌خواهیم طوری باشد که اتفاقات و رویدادها در جامعه حال خوب ایجاد کند.

جوانعلی‌آذر تضریح کرد: تلاش، تصور و هدف ما این است که تمام نهادها و ارگان‌ها پای کار بیایند در این صورت مطمئن باشید آوازه "پویش همگانی یک‌قدم برای حال خوب" به سایر شهرها، استان‌ها و حتی کشورها خواهد رسید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز افزود: صاحب‌امتیاز این پویش تمام کسانی هستند که می‌خواهند مردم حال خوب داشته باشند. پویشی که از اسفند ۱۴۰۰ تا اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و در هر ماه شاهد یک رویداد بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: سفیران سیب و شب‌های فرهنگی در پنج کلانشهر برای سال آتی پیش‌بینی شده و هماهنگی‌های اولیه نیز صورت گرفته اما برای بازتاب آن در خارج از کشور مطمئن هستم که با کمک رسانه‌ها این رویداد شاهد انعکاس در کشورهای دیگر خواهد بود.

جوانعلی‌آذر ادامه داد: در مناطق مختلف شهرداری ایستگاه‌های شادی برپا می‌شود. به اقتضای زمان و شرایط مراسم‌ها و جنگ‌های شادی خیابانی حتی در زندان‌ها، سرای سالمندان، آسایشگاه‌های بهزیستی، بیمارستان‌ها و... برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1138577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha