مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی همزمان با اهدای صدها وسیله گرمایشی به نیازمندان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مصطفی خاکسار» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، اظهار داشت: هنر ما در کمیته به عنوان سربازان، خادمان و نوکران فراهم کردن زمینه‌ای برای انجام کار خیر است.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان این‌که بهره مندی از تمام ظرفیت های مردمی برای کمک به نیازمندان جزو اولویت های اصلی کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: برای تحقق خدمت به طور حقیقی و جامع همه باید در کنار هم قرار بگیریم.

وی با بیان این‌که همکاری، هم افزایی پشتیبانی و حمایت همه جانبه در بخش های مختلف؛ رمز موفقیت است، تصریح کرد: اگر بخواهیم این مسیر را ادامه دهیم قطعا موفقیت در آن در گرو همکاری همه جانبه در این حوزه است.

خاکسار با اشاره به این‌که فرصت خدمت به مردم به یژه نیازمندان باید از سوی تمامی مسؤولان غنیمت شمرده شود، گفت: کاری که امروزه همه‌ مسئولان به عنوان تکلیف دینی برای خدمت به مردم انجام می دهند، در واقع زمینه سازی برای حفظ و تقویت باور و ماندگاری ارزش هاست

وی در بخش‌ دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، مردم با غیرت دینی، پوزه‌ی دشمن را مردانه به خاک مالیده‌اند، گفت: دشمنان همواره در این مدت تلاش خود را برای کم‌رنگ و خنثی کردن ارزش‌های دینی به کار گرفته‌ است اما مردم، قهرمانانه ایستاده اند.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خاطرنشان کرد: مردم با تکیه بر غیرت دینی و با حساسیت در مقابل ارزش های دینی توانسته‌اند نظام را سرپا نگه داشته و روز به روز دشمنان را به ورطه ناامیدی بکشانند.

گفتنی است، در پایان این مراسم «غلامعلی ملامهدی» به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات «محمد کلامی» تقدیر شد. همچنین ۸۳۰ دستگاه وسیله گرمایشی در بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی توزیع شد.

 

کد خبر 1137008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha