عزم جوانان حیدر کرار تبریز برای احسان به نیازمندان

قرارگاه جهادی جوانان حیدرکرار تبریز با مشارکت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی در ادامه کمک های مومنانه خود،۱۰۰۰ پرس ماکارونی طبخ و در قالب احسان فاطمی در بین خانواده های محروم منطقه توزیع کردند.

«رضا عهدی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار کرد: درادامه کمک های مومنانه گروه جهادی جوانان حیدر کرار تبریز با مشارکت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی، ۱۰۰۰ پرس ماکارونی طبخ و در قالب احسان فاطمی در بین خانواده های محروم منطقه توزیع شد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: ارزش انفاق بر اساس هدف‌ها و دیدهایی است که انفاق کننده به آن رسیده و با آن کار می‌کند. کسی که با انفاقش، بدن‌ها و مغزها و دل‌ها و روحیه‌ها را سرشار و بارور می‌کند و روشنفکری‌ها، روشندلی‌‌ها، سازندگی‌ها، همبستگی‌ها و یگانگی‌ها را به ارمغان می‌آورد، با دیگران برابر نیست.

عهدی افزود: بر همین اساس کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی جوانان حیدرکرار از آغاز شیوع کرونا به یکی از مهمترین فعالیت های جوانان مسجدی تبدیل شده و برای دومین سال پیاپی،با توزیع بسته های معیشتی،طبخ غذای گرم، رسیدگی به محرومان در زمینه های ساخت ،بازسازی و تعمیرات منازل،مشارکت فعال در طرح های اجرایی پیشگیری از بیماری کرونا و دیگر موارد، بخشی از نیاز محرومان را تامین کرد.

وی با بیان اینکه ارزش و اهمیت انفاق به اندازه‌ای است که در قرآن مجید، در بیش از هشتاد آیه بدان پرداخته شده است؛تصریح کرد: گروه جهادی جوانان حیدر کرار تبریز باهمکاری کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی درتداوم کمک های خداپسدانه خود در مرحله یازدهم از کمک های مومنانه،۱۰۰۰ پرس ماکارونی طبخ و در قالب احسان فاطمی در بین خانواده های محروم منطقه  با حفظ کرامت انسانی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه ازخیرین،فعالان کانون،جوانان حیدرکرار،نمازگزاران و اهالی منطقه که تمامی این امورات خیر و خداپسندانه با مشارکت آنها میسرمی شود؛خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند منان درتلاش هستیم مرحله دوازدهم کمک های مومنانه خود را در تعداد بیشتری از اقلام غذایی با کمک خیرین تهیه و در اختیار خانواده های محروم و آسیب دیده قرار دهیم.

کد خبر 1136053

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha