لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر

ناظمی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی گفت: با بهره‌گیری از پتانسیل بخش خصوصی می‌توان با هزینه‌ کمتر بازخورد بیشتر و مطلوب‌تری درفعالیت‌های فرهنگی و هنری به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» در جلسه شورای اداری این اداره کل، توسعه فرهنگی استان را در گرو تحقق توسعه فرهنگی شهرستانهای تابعه عنوان کرد و گفت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایجاد زمینه برای برگزاری برنامه‌های کلان در شهرستانها و توسعه فرهنگی آنهاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: واگذاری امکانات عادلانه به شهرستان‌ها از برنامه‌های اداره کل است که می‌تواند به شناخت ظرفیت‌ها و استعدادیابی در شهرستان‌ها  کمک کند.

ناظمی، تقویت انجمن‌های فرهنگی و هنری را از دیگر لازمه‌های توسعه فرهنگی در استان برشمرد و گفت: انجمن‌های فرهنگی و هنری با ایجاد زمینه لازم برای تولید آثار فاخر در حوزه‌های مختلف می توانند موجبات توسعه فرهنگی و هنری را در سطج استان فراهم آورند.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی اظهار داشت: با بهره‌گیری از پتانسیل بخش خصوصی می‌توان با هزینه‌ کمتر بازخورد بیشتر و مطلوب‌تری درفعالیت‌های فرهنگی و هنری به دست آورد.

گفتنی است، در این نشست اعضای شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تبیین نظرات و دیدگاههای خود دررابطه با مسائل فرهنگی و هنری استان پرداختند.

کد خبر 1136799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha