روحانیت منادی ارزش های انقلاب اسلامی بوده است

امیر عباسی گفت: روحانیت بیشترین تعداد شهید را نسبت به دیگر اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر دریادار «رضا عباسی» امروز در جلسه هماهنگی کنگره شهدای طلبه و روحانی استان، اظهار داشت: پیشرفت‌ و توسعه کشور در عرصه های علمی و اقتصادی مرهون خون شهدا و ایستادگی مقابل نظام سلطه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: روحانیت از سال ۱۳۴۲ پرچمدار، منادی و مباشران انقلاب اسلامی بودند و اگر مکتب روحانیت نبود، انقلاب اسلامی ایران پیروز نمی‌شد.

وی با بیان این‌که در طول چهار دهه گذشته؛ روحانیت در خط مقدم حضور داشته و شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: روحانیت بیشترین تعداد شهید را نسبت به دیگر اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بلوک شرق و غرب مخالف انقلاب اسلامی و استقلال ایران بود و هستند، افزود: شکل گیزی پایه های تمدن نوین اسلامی، باعث شده کشور‌های غربی و شرقی برای جلوگیری از نشر انقلاب اسلامی، رژیم بعثی را برای حمله به ایران تحریک کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس دستاورد‌های زیادی داشت که باید به نسل جوان جامعه بیان شود. امروز موشک‌های نقطه‌زن را می‌سازیم تا همچون جنگ تحمیلی غافل‌گیر نشویم.

کد خبر 1138125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha