نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان اندیمشک باید اصلاح شوند

حسنوند گفت: با توجه به اینکه در طول سال، حجم بار ترافیکی بر روی جاده‌های شهرستان اندیمشک سنگین است، ضرورت دارد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نقاط حادثه‌خیز این شهرستان را اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز در حاشیه نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شهرستان اندیمشک شاه‌راه ترانزیتی و دروازه ورودی استان خوزستان است اظهار کرد: راهداری خوزستان باید توجه ویژه‌ای نسبت به ایمن‌سازی مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک داشته باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه زيرگذر شهر چمگلک که نقش کلیدی در جهت کاهش تصادفات این مسیر دارد و به همت راهداری خوزستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست احداث است، تا اواخر بهمن‌ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک ورودی استان خوزستان است و احتمال این وجود دارد در صورت مناسب بودن وضعیت کرونا در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ مهمان‌های نوروزی به خوزستان سفر کنند، انتطار می‌رود راهداری نسبت به ایمن‌سازی و زیباسازی میادین ورودی این شهرستان اقدام کند.

 

حسنوند با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی در جهت خدمت به مردم دریغ نمی‌کنیم تصریح کرد: در جهت ایمن‌سازی، کاهش تصادفات جاده‌ای و زیباسازی مسیر ورودی اندیمشک، میدان تقاطع آزادراه و میدان دوکوهه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در دست احداث است.

 

وی با بیان اینکه جاده‌های اندیمشک بهسازی و  ایمن‌سازی می‌شوند عنوان کرد: در حوزه راهداری کارهای خوبی صورت گرفته اما این کافی نیست و باید خدمات راهداری به مردم اندیمشک در خصوص ایمن‌سازی و زیباسازی جاده‌ای بیشتر شود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در طول سال، حجم بار ترافیکی بر روی جاده‌های شهرستان اندیمشک سنگین است، ضرورت دارد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نقاط حادثه‌خیز این شهرستان را اصلاح کند.

 

کد خبر 1138597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha