​لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب برای آینده‌سازان/ امید‌بخشی به جامعه در دستور کار قرار‌گیرد

میرعظیمی گفت: امید‌بخشی به جامعه و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به کودکان از اولویت‌های دست‌اندر‌کاران برگزاری آیین‌های چهل‌ و‌ سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید‌جلیل میرعظیمی» روز گذشته(۲۷ دی) طی دومین گردهم‌آیی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل‌ و‌ سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه‌ها و سیاه‌نمایی دشمنان و تلاش آنان برای کم‌رنگ‌کردن دست‌آورد‌های کشور اظهارکرد: باید «جهاد تبیین» و تشریح روند رو به رشد این نظام مردمی برای جامعه در دستور‌ کار قرار‌ گیرد.

 


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه جامعه امروز برنامه‌های متفاوت و متناسب با خواسته‌های این روز‌های ایران اسلامی را طلب‌ می‌کند، تصریح‌ کرد: نسل کودک و نوجوان مهم‌ترین گروه‌های سنی است که بایستی مخاطب متولیان و دست‌اندر‌کاران فرهنگ‌سازی قرار داشته‌ باشد.

 


میرعظیمی توضیح‌ داد: فلسفه تشکیل کمیته‌ کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر و هم‌افزایی دستگاه‌های هم‌خانواده نیز گامی در مسیر دست‌یابی به این هدف و همراه‌سازی هرچه بیش‌تر مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام است.

 


همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت پیش‌گیری از گُسست‌های فرهنگی و آموزشی از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه این مسئول فرهنگی قرار‌داشت و وی با بیان‌این‌که محدودشدن حضور کودکان و نوجوانان در اجتماع و تعامل با هم‌سالان، گویای ضرورت نشاط‌بخشی افزون‌تر به آنان در قالب فعالیت‌های هدف‌مند و نشاط‌آفرین‌است، اضافه‌کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بستری مناسب برای ترویج سبک‌زندگی ایرانی-اسلامی امید‌بخشی به آینده‌سازان محسوب‌می‌شود.

 


میرعظیمی برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان گیلان و لزوم نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌ها در برگزاری این آیین‌ها را مورد اشاره قرار داد و با فرصت ‌توصیف‌ کردن اجرای هم‌زمان برنامه‌های حضوری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: این امر می‌تواند به ارتقای سطح فعالیت‌ها و افزایش گستره‌ مخاطبان کمک‌کند.

 

گفتنی است؛ در ادامه نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان‌ دیدگاه‌ها و ارایه برنامه‌ها پرداختند و حاضران از اولویت‌های دستگاه‌های متبوع خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های این ایام سخن‌ گفتند.

 

کد خبر 1138644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha