ارائه خدمات فرهنگی و درمانی به عشایر منطقه جهرم در اردوی جهادی بسیجیان

زارعی گفت: بانوان بسیجی منطقه «کردیان» با برگزاری اردوی جهادی به اهالی عشایر نشین این بخش خدمات درمانی و فرهنگی ارائه کردند.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه فعالیت های جهادی بسیجیان شهرستان جهرم، اردوی سلامت، فرهنگی و قرآنی به همت پایگاه مقاومت بسیج «الزهرا (س)» حوزه مقاومت «ام البنین (س)» شهر «قطب آباد» برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این برنامه به همت گروه جهادی «شهید علی نظری» با همکاری اکیپ درمانی بهداشت بخش «کردیان» انجام شد.

 

وی گروه هدف این اردوی جهادی را عشایر منطقه «کردیان» عنوان کرد و اظهار داشت: این گروه جهادی با حضور در جمع عشایری «قطب آباد» به عشایر ساکن در این منطقه خدمات درمانی و فرهنگی ارائه کردند.

 

زارعی به خدمات ارائه شده این گروه جهادی به عشایر ساکن در این منطقه، عنوان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون، معاینه دندان کودکان، معاینه اهالی منطقه توسط پزشک عمومی و ماما، اهدای جوایز و برگزاری کلاس قرآنی ویژه کودکان از جمله خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بوده است.

 

وی همچنین از برگزاری یک اردوی جهادی به همت بسیج جامعه پزشکی جهرم در منطقه «سیمکان» خبر داد و گفت: در راستای این اردوی جهادی، 15  پزشک متخصص و فوق تخصص با برپایی درمانگاه صحرایی، به بیش از 600 نفر از اهالی کم برخوردار ارائه خدمت کردند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان اظهار کرد: در این طرح پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه، قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عفونی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، دندان پزشکی، ریه و جراحی عمومی، حضور داشتند.

کد خبر 1138663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha