مدیریت بحران در ادوات سنگین شهرستان خوسف را دریابد

خسروی اسفزار با بیان اینکه سیلاب در خراسان جنوبی خساراتی را به بار آورده است، گفت: مدیریت بحران در جریان سیل شهرستان های خراسان جنوبی را باید در یابید چراکه این استان امکانات و ادوات سنگین کمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسین خسروی اسفزار» امروز (28 دی) در جلسه مشورتی سفر استاندار به شهرستان خوسف، اظهار کرد: استاندار بنا داشتند که به شهرستان خوسف سفر کنند لذا این جلسه مشورتی برای جمع بندی مشکلات شهرستان برگزار شده است.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس افزود: پروژه فاضلاب خوسف در لایحه بودجه 1401 ردیف اعتباری نگرفته که بعد از مکاتبات در دست پیگیری است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد علوی باید شهرستان خوسف را هم باید به صورت ویژه ببیند، گفت: این موضوع هم در دست پیگیری است.

 

خسروی از پیگیری برای ادامه روند ساخت و ساز بیمارستان خوسف هم خبر داد و افزود: این پروژه فراز و نشیب چند ساله دارد و تعبیر دانشگاه علوم پزشکی این است که در استان نمی توان کار را پیش برد و باید وضعیت پیمانکار در تهران بررسی شود.

 

وی تصریح کرد: مسئولان در بحث بیمارستان خوسف از مباحث انحرافی دوری و کمک کنند تا هرچه زودتر این پروژه به که پیشرفت بالای 40 درصدی دارد به ثمر بنشیند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به منابع محدود دولت، تصریح کرد:رئیس جمهور وقت تا 1405 باید میانگین ماهانه 10 هزار میلیارد تومان بدهی های دولت قبل را پرداخت کند، لذا با وجود منابع اعتباری کم باید مشکلات با اولویت بررسی و رفع شود.

 

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار خراسان جنوبی به شهرستان خوسف از مدیران دستگاه های دولتی خواست تا مشکلات شهرستان از ریز و درشت جمع آوری و اولویت بندی شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه سیلاب در خراسان جنوبی خساراتی را به بار آورده است، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران در جریان سیل شهرستان های خراسان جنوبی را باید در یابید چراکه این استان امکانات و ادوات سنگین کمی دارد.

 

 

کد خبر 1138690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha