اطلاع رسانی گسترده خدمات نظام در ایام الله دهه مبارک فجر ضروری است

کنجوریان ، گفت: اطلاع رسانی گسترده خدمات نظام در ایام الله دهه مبارک فجرامری ضروری است تا دشمنان نتوانند نقشه های خام خود را عملی کنند.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  در چهار دهه عمر انقلاب، مردم پای انقلاب و نظام ایستادند و همواره هم در میدان هستند و دشمن در این سال‌ها بیکار نبوده و همواره تلاش کرده شیرینی‌های انقلاب اسلامی را در کام مردم تلخ کند.

 

فرماندار هرسین افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و بازگو کردن این دستاوردها است تا نسل‌های بعد از انقلاب و جنگ بدانند کجا بودیم و چه میزان رشد کردیم‌.

 

وی خاطر نشان کرد:  مدیران دستگاههای اجرایی باید با معرفی خدمات ارزنده نظام در دهه فجر افکار عمومی را نسبت به این امر مهم اقناع کنند.

 

کنجوریان تصریح کرد: تلاش می کنیم برنامه‌های دهه‌فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار و از ظرفیت های موجود شهرستان در این راستا استفاده بهینه شود.

 

فرماندار هرسین اظهار کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا اقتدار انقلاب را به نمایش می‌گذاردو تمامی دست‌ اندرکاران  باید با برنامه‌ریزی صحیح و فضاسازی مناسب تلاش کنند تا زمینه اجرای برنامه‌ های دهه مبارکه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم و مردم با با اشتیاق همچون سال های گذشته در جشن ها و برنامه ها شرکت کنند.

کد خبر 1138712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha