تلاش برای بازگشایی راه ۱۳۰ روستا/ دستور تخلیه روستاهای کنار رودخانه صادر شد

استاندارکرمان با اشاره به شرایط باتلاقی، کوهستانی و تداوم بارندگی ها در جنوب استان کرمان گفت: نیروها در صحنه هستند و تلاش برای بازگشایی راه ۱۳۰ روستا ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر علی زینی وند صبح ۲۸ دی ماه گفت: هنوز استان کرمان هنوز تحت تأثیر تبعات سیل دو هفته قبل بود که بارش های جدید از اوایل هفته جاری آغاز شد.

 

استاندار کرمان افزود: سیل اخیر جنوب استان را در برگرفت، در خیلی از مناطق رودخانه ها طغیان کردند‌ و بارندگی ها ادامه دارد و در رودبار جنوب و زهکلوت دستور تخلیه روستاهای کنار رودخانه صادر شده است.

 

 

وی با تأکید بر این نکته که نیروهای امدادی در صحنه هستند اما بروز خسارت های جدید را در اثر بارندگی های پیش رو دور از انتظار نیست؛ اعلام کرد: به دلیل شرایط باتلاقی، کوهستانی بودن و تداوم بارندگی ها هنوز راه دسترسی ۱۳۰ روستا باز نشده است و تلاش برای بازکشایی مسیرها و دسترسی به روستاها ادامه دارد.

 

 

زینی وند با اشاره به قطعی آب در ۳۰ روستا تصریح کرد: نیروهای امدادی، جهادی، بسیج، هلال احمر، راهداری و نیروهای مردمی و همه دستگاه ها در صحنه هستند و امداد رسانی از هر طریق در حال انجام است و اسکان موقت انجام شده و مواد خوراکی به اکثر مناطق رسیده است.

 


استاندار کرمان اعلام کرد: همه فرمانداران هم در صحنه هستند و امروز عازم مناطق سیل زده می شویم تا در صحنه مدیریت بحران را دنبال کنیم.

کد خبر 1138719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha