سازماندهی ۲۵۰۰ نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی

سردار قاسمی از جذب و سازمان‌دهی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۲۸ دی) در مراسم تودیع و معارفه دبیر امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴تاکنون شوراهای امر به معروف در شهرستان‌ها، دستگاه های اجرایی، مساجد و اصناف تشکیل شده است و تاکنون فعالیت های خوبی صورن رفته است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به جذب و سازمان‌دهی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: با آموزش به این افراد برای آنان کارت شناسایی و عضویت صادر شده است.

 

وی یادآور شد: تاکنون ۷۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها اجرایی، ۵۰ شورا در ادارات شهرستانی، ۲۶ شورا در اصناف و ۴۰ شورا در مساجد و محلات سطح استان تشکیل  و فعال است.

 

قاسمی در خصوص حمایت های حقوقی و قضایی همکاری ها و هماهنگی خوبی در حمایت از آمران به معروف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته ایم، تصریح کرد: حضور مستمر و میدانی گروه های امر به معروف در مناسبت ها و محیط های تفریحی و پارک ها، برگزاری همایش ها توجیهی و آموزشی بین روسای ستادها و شوراها، تشکیل کارگروه های مختلف ستاد، برون سپاری کار به مردم، فعال کردن هیات های اندیشه ورز، برگزاری ۵۰ کمیته با موضوعات روز، تشکیل گروه‌های جهادی و احیاگران امر به معروف، تولید و انتشار محتواهای مورد نیاز و ساماندهی فعالیت ها در فضای مجازی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت تا جایی که امکان داشته فعالیت خوبی شده است اما همچنان معضلات و آسیب های اجتماعی و برخی پدیده های نوظهور ضداخلاقی و ضدفرهنگی در استان وجود دارد که باید چاره اندیشی شود.

 

 

کد خبر 1138743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha