برنامه‌های دهه فجر بستر مناسبی برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه است

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر بستر مناسبی برای شادی‌آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه است، مشارکت و نقش‌آفرینی همه سازمان‌ها و نهادها در زمینه‌سازی فعالیت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(سه‌شنبه، ۲۸ دی) در نشست اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه استقلال و آزادی دو دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امام خامنه‌ای برای ملت مسلمان حاصل شده است اظهارکرد: اتکا به قدرت الهی، ولایتمداری و حضور آگاهانه مردم، رمز تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آماده برگزاری باشکوه جشن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم افزود: بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است اما همچنان مردم قدرشناس گیلان همچون سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی خود را برای استقبال از ایام‌الله دهه فجر و جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران و مسئولان مدیون انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ایام‌الله دهه فجر را فرصتی مغتنم برای همگان به‌منظور ادای دین به معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا دانست.

 

اشجری بر لزوم مشارکت و نقش‌آفرینی همه سازمان‌ها و نهادها در زمینه‌سازی فعالیت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و اهتمام جدی همه مدیران و مسئولان استان جهت بزرگداشت باشکوه جشن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

وی ادامه داد: زمینه‌سازی حضور پرشور و شعور مردم در مناسبت‌های انقلابی مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با پیگیری، مشارکت و حضور گسترده مردم نهادینه شده است.

 

حجت‌الاسلام اشجری برنامه‌های دهه فجر را بستر مناسبی برای شادی‌آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه دانست و نقش آفرینی همه دستگاه‌ها، ادارات، نهادها، سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌ها، هیئات مذهبی در زمینه‌سازی بزرگداشت باشکوه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواستار شد.

 

کد خبر 1138785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha