کشف و توانمندسازی نسل جدید در حوزه فرهنگ/ تشکیل مانایی انقلاب به پست ها نیست

هاشمی گفت: فعالیتی که باید در عرصه فرهنگ انجام داد، کشف و پرورش و توانمندسازی یک نسل جدید در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد هاشمی» امروز (سه شنبه 28 دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آن چیزی که از روز اول در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ذهن ما شکل گرفت، تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان حزب الهی است.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این اراده از روز اول وجود داشت و برای انتخاب مدیران سعی شد از افرادی استفاده شود که تعهد، تخصص، انگیزه، ابتکار و برنامه داشته و از بدنه ارشاد باشند و با مسئولان استان همراه باشند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بالای 70 درصد مدیران کل در استان ها تعیین شده است.

 

هاشمی با تشکر از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در پذیرش این سمت، گفت: تحقق این برنامه ها نیاز به همراهی مسئولان دارد.

 

وی با بیان اینکه مانایی این انقلاب به این پست ها نیست، افزود: ما مسئولان مستاجر این نهادها هستیم و چند صباحی هستیم و فردا نیستیم و باید احساس کنیم اینجا خان آخر است.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: فعالیتی که باید در عرصه فرهنگ انجام داد، کشف و پرورش و توانمندسازی یک نسل جدید در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است.

 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کادرسازی، خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: با وسواس از جوانان مومن، انقلابی و متعهد در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استفاده کنید و در انتخاب مسئولان نیز به بدنه ارشاد اعتماد کرده و از آنها استفاده شود.

 

 

 

کد خبر 1138827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha