رسیدگی به امور خانواده شهدا در اولویت مسئولان و متولیان فارس باشد

رضایی گفت: مسئولان و متولیان فارس، رسیدگی به امور خانواده شهدا را باید در اولویت قرار دهند زیرا امنیت امروز ما حاصل ایثار و خون شهداست و امروز وظیفه ما ادامه راه امام حسین (ع) و رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، در دیدار با خانواده شهید «محمدابراهیم نعمت اللهی» از شهدای گرانقدر شهرستان شهید پرور ارسنجان گفت: مسئولان و متولیان فارس، رسیدگی به امور خانواده شهدا را باید در اولویت قرار دهند.

مسئول بسیج رسانه استان فارس افزود: امنیت امروز ما حاصل ایثار و خون شهداست و امروز وظیفه ما ادامه راه امام حسین (ع) و رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم و شرمنده مجاهدت هایی باشیم که به جان خریدند تا امروز سربلند و عزتمند زندگی کنیم.

«فرج الله قیطاسی» که در این دیدار حضور داشت نیز گفت: دیدار و سرکشی به خانواده شهدا همواره در اولویت برنامه های سپاه ناحیه ارسنجان قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان تاکید کرد: لباس سبز پاسداری که امروز برتن کرده ایم، میراث گرانبهای شهیدانی است که از دامن چنین مادران و پدرانی آسمانی شده اند.

کد خبر 1138831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha