صنایع ورشکسته گیلان به چرخه تولید باز می گردند

احمدی سنگری از راه‌اندازی سالن‌های جدید مجتمع پوشش خبر داد و گفت: هدف و اولویت اولم بازگرداندن صنایع ورشکسته گیلان به چرخه تولید و اشتغالزایی برای جوانان بیکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(سه‌شنبه، 28 دی) در جریان بازدید از کارخانه پوشش اظهار داشت: احیاء کارخانه پوشش یکی از اتفاقات بسیار خوبی است که امروز در استان گیلان شاهدش هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس عنوان کرد: در گذشته بیش از چهار هزار نفر در کارخانه پوشش گیلان مشغول کار بودند اما در ادامه به سبب برخی عوامل مخرب و ضد تولید ملی، چنین مجتمعی با خاک یکسان شد به طوری‌که بیش از هزار و 750 تریلر از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات این کارخانه کنده شدند و به غارت رفتند.

 

احمدی سنگری با بیان اینکه یکسری عوامل در محوطه کارخانه پوشش درصدد احداث یک مجتمع مسکونی بودند تصریح کرد: بعد از ورودم به مجلس به عنوان خدمتگذار مردم شهرستان‌های رشت و خمام تعیین تکلیف و احیاء کارخانجات نابود شده‌ای مانند رشت الکتریک و صنایع پوشش به عنوان یکی از اولویت‌های کاری‌ام قرار گرفت و مستمرا موضوعات آن را مورد پیگیری قرار دادم.

 

وی ضمن اشاره به اظهارات برخی که نسبت به احیاء چنین کارخانجاتی کاملا ناامید بوده و آن را غیر ممکن می‌خواندند ادامه داد: از طریق عضویت در کمیسیون اصل 90 مجلس با رئیس دستگاه قضایی وقت رایزنی کردیم و ایشان در سفری هم که به گیلان داشتند موارد را از نزدیک مورد بازدید قرار داده و رئیس کل دادگستری گیلان و معاونت و دادستانی استان هم برای کمک به احیاء کارخانه پوشش پای کار آمدند.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه هم‌اینک دستگاه‌ها و ماشین‌آلات بسیار زیادی در کارخانه پوشش در حال نصب است ابراز داشت: تا قبل از فرا رسیدن عید هم امیدواریم تعداد بسیار زیادی از کارگران در این کارخانه مشغول به کار شوند و بدون شک تحقق این امر امیدی بسیار بزرگ برای همه ما گیلانیان است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس از راه‌اندازی سالن‌های جدید ذیل مجتمع پوشش خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مدت برای احیاء کارخانه پوشش پای کار آمدند اعم از مسئولان دستگاه‌های مختلف، نمایندگان و متولیان این مجتمع تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم همه صنایع ورشکسته گیلان به چرخه تولید بازگردند تا به موجب آن برای جوانان اشتغال ایجاد شود.

کد خبر 1138883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha