نانوایی‌های متخلف در کردستان پلمپ می‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی‌های استان تشدید خواهد شد، گفت: نانوایی‌های متخلف در کردستان پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در بازدید از نانوایی‌های سطح شهر سنندج اظهار کرد: پلمب در انتظار نانوایی‌های متخلفی خواهد بود که کیفیت پخت را رعایت نمی‌کنندو بر این اساس نظارت بر نانوایی‌های استان کردستان تشدید خواهد می‌شود.

 

 


وی که بصورت سرزده از چندین واحد نانوایی در سطح این شهر  بمنظور بررسی عملکرد این واحدها بازدید کرد، افزود: نظارت و پایش از نظر کیفیت، وزن تعیین شده و رعایت بهداشت نان در دستور متولیان قرار خواهد گرفت و این مهم به دقت رصد خواهد شد.
 

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان دراین بازدیدها ضمن گفت وگوی صمیمانه با مردم و متصدیان نانوایی‌ها، در جریان مسائل و مشکلات این حوزه قرارگرفت و  شنیدن درد و دل و خواسته‌های مردمی را وظیفه مدیران در تمام سطوح اعلام کرد.

 

 

سپری افزود: علاوه بر شنیدن مردم نظارت بر کیفیت خدمات مورد نیاز مردم نیز نیازمند حضور میدانی مدیران است و ما مسئولان به عنوان خادمان مردم از این مهم نباید غفلت کنیم.

 

 

وی حضور میدانی در نانوایی‌ها را به جهت بازدید و بررسی میدانی از کیفیت پخت، توزیع و رعایت ساعات کاری و با توجه به‌ بارش برف سنگین در روز گذشته مهم خواند.

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نان را به‌عنوان قوت اصلی  مردم دانست و بیان کرد: پخت به موقع نان و رعایت ساعات کاری و پخت با کیفیت مناسب از مهمترین وظایف نانوایی‌هاست.

 

 

گفتنی است، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان امروز در بازدید از چندین واحد خبازی(نان لواش و سنگک)، به نانوایی‌های متخلف بدلیل عدم پخت و عرضه نان تذکرات کتبی و  برای تعدادی هم که در حال پخت نان بودند به منظور رضایت مندی مردمی افزایش سهمیه آرد تخصیص داد.

 

 

کد خبر 1138887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha