لزوم هوشیاری در نبرد رسانه ای/فریبت تبلیغات دشمن را نخوریم

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی در ایران است، گفت: امروز عرصه جنگ دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و باید هوشیار باشیم و فریب تبلیغات دشمن را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۸دی) در مراسم تجلیل از جهادگران خستگی ناپذیر صدا و سیمای مازندران اظهار کرد: در مدت دو سال از آغاز کرونا شرایط بسیار نفس‌گیر بود و فراز و نشیب داشت و هم حوادثی اتفاق افتاد که متصل به ایام یوم الله سالگرد شهید سلیمانی بازگشت شهدای خانطومان و آن وداع باشکوه شد که صداوسیما و مطبوعات توانست نقش خوبی در انعکاس اخبار داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: رسانه‌های دنیا تصمیم دارند که هیچ خبر مثبتی از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره نشود و تنها نقاط ضعف نمایان باشد حالا ما در مقابل این دشمنان قرار داریم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: ما باید اخبار مهم را به کشورهای دنیا انتقال بدهیم و این بسیار مهم است آن چه که جنگ را پیش می برد، روحیه ایمان است، سربازان ما در دوران دفاع مقدس با روحیه و تعداد نسبتا بالایی از رزمندگان کار را پیش بردند.

 

وی تاکید کرد: امروز در کشور شاهد رشد عده‌ای ابزار و سلاح در حوزه امنیتی و نظامی هستیم که این پیشرفت باید در جنگ رسانه‌ای اتفاق بی‌افتد، امروز باید با ابزار مدرن در مقابل انظار حاضر شویم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین تاکید کرد: یکی از علل رواج ماهواره یا همان بهانه‌ها این بود که شبکه‌های ملی و استانی ما کارایی خوبی نداشتند حالا مردم عادت کردند و توان جمع کردن آن وجود ندارد ما باید در زمینه ارتقای کیفیت برنامه‌های رسانه‌های ملی خودمان کار کنیم.

 

وی اذعان کرد: گاهی خودمان مقصریم ، مذاکره در حد بالا انجام شد اما مسئله چیز دیگری بود آن‌ها می‌دانند و نمی‌خواهند به تعهدات برجامی عمل کنند، آیا برای تحریم مذاکره برداشته شد؟ با متهمین برخورد شد؟ متاسفانه هنوز هم تحریم برداشته نشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: امروز ما باید طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنیم، قرار گرفتن در راه درست مهم است، امروز به افغانستان ۳ میلیارد دلار و به اروپا ۹۰۰ میلیون دلار صادرات داریم اینها چه فایده ای برای ما دارند استعمارگر هستند، این همه ظرفیت‌های مهم و کشورهای شانگ‌های که ۴۰ درصد گردش مالی دنیا را در خود دارد کنار گذاشتیم فقط برای اینکه رفع تحریم شود.

 

وی با تاکید بر لزوم عدم اعتماد به تحریم و اعتماد به اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: متاسفانه با بی‌تدبیری چیزهای نقد را دادیم در انتظار نسیه هنوز هم حسرت می‌خوریم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز فرزندآوری مسئله مهمی است که باید در این زمینه کار کنیم، در این بخش مازندران عقب‌تر از اکثر استان‌ها است باید با شناخت موانع راهکاری برای جلوگیری از پیری جمعیت پیدا کنیم.

کد خبر 1138891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha