مجلس حامی مسئولان انقلابی و فسادستیز/ مخالف استیضاح وزیر تعاون هستم

احمدی سنگری ضمن اعلام مخالفت خود با استیضاح حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مجلس حامی مسئولان انقلابی، جهادی و فسادستیز است.

«محمدرضا احمدی سنگری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در واکنش به زمزمه‌هایی که در بحث احتمال استیضاح حجت‌الله عبدالملکی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شنیده می‌شود اظهار داشت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از جمله وزرای دلسوز، انقلابی، زحتمکش، حزب‌اللهی و به دنبال منافع مردم است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس تلاش شبانه‌روزی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مورد تحسین قرار داد و عنوان کرد: ما تاکنون وزیری مانند حجت‌الله عبدالملکی نداشتیم که اینگونه انقلابی وارد میدان خدمت شود، وی حتی با همان پای آسیب‌دیده آمد و به سؤالات نمایندگان در صحن علنی مجلس پاسخ داد و با همان شرایط در سایر کمیسیون‌ها هم پاسخگوست و امورات وزارتخانه را پیگیری می‌کند.

 

احمدی سنگری اضافه کرد: از جمله اقدامات بسیار درخشانی که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همان روزهای نخست انجام داد، با سوءاستفاده کنندگان و عناصر فاسد برخورد و از مجموعه تحت مدیریتش اخراج کرد.

 

وی انتخاب و به کارگیری افراد حزب‌اللهی، انقلابی، دلسوز و خدمتگذار با کارنامه و رزومه‌ای شفاف و ثابت شده را از جمله اقدامات ارزشمند عبدالملکی خواند و افزود: تعدادی از بیرون نمی‌خواهند که جمهوری اسلامی با توانمندی مدیران خود، تبلور داشته باشد و تحولی را رقم بزند بنابراین با انواع و اقسام تحرکات جلوی این رویه را می‌گیرند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس اقدامات خصمانه رسانه‌های خارجی علیه رویکرد رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران را هم مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: علاوه بر عناصر خارجی، عده‌ای هم هستند که از داخل مشغول کارشکنی و سنگ اندازی هستند زیرا با روی کار آمدن دولت انقلابی منافعشان به خطر افتاده است.

 

احمدی سنگری تصریح کرد: ما نیروهای حزب‌اللهی، انقلابی و خدمتگذار مردم با تمام توان پشت مسئولانی که رویه انقلابی و جهادی را دنبال می‌کنند و شبانه روز به عشق مردم در حال کار و فعالیت هستند، ایستاده‌ایم و از آنان قاطعانه حمایت می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم کشورمان بصیرت دارند و اقدامات خالصانه و جهادگونه مسئولان انقلابی را می‌بینند یادآور شد: در حال حاضر در وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی تحولی روبه جلو و خوب ایجاد شده و همه شاهد بودیم که نحوه انتخاب مدیران و سیستم‌های اداری در مسیری کاملا مورد انتظار قرار گرفته است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مسئولی فسادستیز دانست و خاطرنشان کرد: وزیر تعاون اجازه نمی‌هد رانت خواران و افرادی که به فساد آلوده‌اند در این وزارتخانه بمانند و همین امر زمینه نگرانی دشمنان خارجی و حمله افراد ناآگاه یا بعضا فریب خورده به وی را فراهم کرده اما مجلس حتما از این وزیر انقلابی حمایت می‌کند. 

 

کد خبر 1138898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha