زنان زمینه‌ساز بالندگی جامعه اسلامی هستند

حجت الاسلام احمدی گفت: در ممالک اسلامی هنگامی جامعه به بالندگی مطلوب می‌رسد که نقش‌آفرینی زنان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (سه شنبه ٢٨ دی) در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر  گفت: اگر زنان جامعه اسلامی فاطمی فکر کنند و فاطمی عمل کنند جامعه به سوی بالندگی هدایت می شوند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زنان وظیفه راهبری بخش مهمی از جامعه را بر عهده دارند و ثمرات محسوسی در صیانت از انقلاب در گام دوم انقلاب به عهده دار دارند 

 

وی به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر اهتمام و مساعی زنان نبود پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق نمی‌افتاد، صبر، استقامت و بردباری زنان در قبل از پیروزی انقلاب سبب شد تا شاهد شکل‌گیری انقلاب باشیم و هرگز نمی‌توان زحمات و نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی را انکار کرد.

 

حجت‌الاسلام احمدی افزود: زنان پیش قراول جامعه بودند و در کنار عطوفت و همراهی زنانه، مجاهدت های مردانه بسیاری از  خود به نمایش گذاشتند.

 

 وی به وقوع برخی هنجار شکنی ها در جامعه اشاره کرد و گفت؛ برای کاهش اثرات این ناهنجاری‌ها علاوه بر تزریق معنویت در جامعه باید همه افراد نهادها و دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود نقش آفرینی جدی تری داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: اگر به ناهنجاری‌های جامعه بی تفاوت باشیم و آسیب و خسارت‌های آن دامنگیر همه بخش‌های جامعه خواهد شد.

کد خبر 1138908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha