رضایتمندی مبتنی بر قانون مداری مورد توجه است

نوبخت با بیان اینکه رضایتمندی مبتنی بر قانون مداری مورد توجه است، گفت: باید باهم دلی، هم‌گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم؛ بنا داریم باهمت همه گروه‌ها، جریان‌ها، سلیقه‌ها که دل درگرو نظام اسلامی دارند، ایجاد امید کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نوبخت» عصر امروز سه‌شنبه (۲۸دی) در آیین معارفه‌اش به‌عنوان فرماندار ساری اظهار کرد: از حُسن اعتماد استاندار محترم به‌پاس مسؤولیتی که به بنده دادند تا در خدمت مردم ساری باشم نهایت قدردانی رادارم و افتخار می‌کنم در دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی در خدمت آحاد جامعه در مرکز استان هستم.


فرماندار جدید ساری افزود: در سال‌های گذشته توهم امید در کشور ایجاد می‌شد اما تلاش داریم تأسیس امید در ساری داشته باشیم و مردم‌داری و ولایتمداری در اولویت کاری همه ما مسئولان خواهد بود.

 

وی گفت: با کلیدواژه‌های معنویت، عقلانیت، عدالت، رفاه، رضایت و معنا برای توسعه ساری تلاش خواهیم کرد و گره‌گشایی از مشکلات مردم یک اصل اجتناب‌ناپذیر در این نظام مقدس است.

 

نوبخت افزود: خدامحوری، عداوت و برادری و انصاف و مردم‌داری و ولایتمداری شرط اول مسئولیت است و ایجاد رضایت مبتنی بر قانون مداری است.

 

وی ادامه داد: باید باهم دلی، هم‌گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم؛ بنا داریم باهمت همه گروه‌ها، جریان‌ها، سلیقه‌ها که دل درگرو نظام اسلامی دارند، ایجاد امید کنیم و شعار ما برای تحقق این موضوع مدیریت کارآمد همراه با توزیع صحیح قدرت، عدالت و ثروت به جامعه است.

کد خبر 1138914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha