برف، مدارس ۶ شهرستان خراسان شمالی را تعطیل کرد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد: بارش برف و سرمای هوا، مدارس ۶ شهرستان خراسان شمالی در نوبت صبح را به تعطیلی کشاند.

«نقی هجرتی» با بیان اینکه برف، مدارس ۶ شهرستان خراسان شمالی را تعطیل کرد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در فاروج، مدارس نوبت صبح نقاط روستایی در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول تعطیل است.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه امروز مقاطع پیش دبستانی و دبستانی شهری فاروج هم در نوبت صبح تعطیل است، بیان کرد: در شیروان هم مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نقاط روستایی قوشخانه، لوجلی، مقاطع پیش دبستانی و دبستانی شهری نوبت صبح، خانلق و زیارت نیز امروز تعطیل است.

 

هجرتی با بیان اینکه تمامی مدارس مقاطع تحصیلی در بخش شوقان شهرستان جاجرم نیز امروز تعطیل است، افزود: در مانه و سملقان مدارس روستاهای هاور، چخماقلو، گرمک و کاستان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول صبح امروز تعطیل است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راز و جرگلان مدارس پیش دبستانی و دبستانی در نوبت صبح تعطیل است و در مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستان هم مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر برگزار می شود.

 

هجرتی گفت: مدارس پیش دبستانی و دبستانی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی نقاط روستایی توابع بجنورد، امروز تعطیل است.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: آموزش حضوری تعطیل است اما آموزش در این مناطق در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) انجام می شود.

 

کد خبر 1138962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha