تاپایان ۱۴۰۰نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه نخواهیم داشت

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه یکی از خدمات حمایتی بسیار خوبی که به مددجویان ارائه می شود ، تامین جهیزیه به مددجویان است، گفت: تاپایان ۱۴۰۰نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۹دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد با ارتباط و تعاملی که با خیران دارد ، با ۱۰ میلیون تومان کمک خیران و ۱۰ میلیون تومان کمک کمیته امداد  چهار تا پنج قلم کالا ی جهیزیه تهیه و  و به مددجویان اهدا می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود : در سال گذشته و امسال  چهار مرحله رزمایش برگزار شد و در هر مرحله رزمایش ۲۰۰ سری جهیزیه تهیه و اهدا شد و استقبال خیران در این بخش مطلوب بود و برخی خیران ویژه در تمامی مناسبتها به این نهاد یاری می رسانند.

 

وی تصریح کرد: تاپایان امسال به تمامی نوعروسانی که در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند ، جهیزیه اهدا و روانه خانه بخت می شوند .

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و جارو برقی است .

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: تحکیم بنیان خانواده بسیار با اهمیت است و آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج  در بخش های مشاوره ، روانشناسی و... به مددجویان ارائه می شود.

 

وی افزود: برای سال آینده در نظر داریم تا با آموزش نوعروسان ، جهیزیه تهیه و به آنان اهدا شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از خیران گفت: با کمک خیران و مسئولان می توانیم در تهیه جهیزیه برای مددجویان اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

 

کد خبر 1139052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha