باید برنامه های دهه فجر در جهت روشنگری و دفاع از حقانیت نظام باشد

حجت الاسلام ایرانی، گفت: باید برنامه های دهه فجر در جهت روشنگری و دفاع از حقانیت نظام باشد اگر خلاف آن اعمال شود، حقیقتا در حق نظام و انقلاب کوتاهی کرده ایم.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب خیلی روی جامعه به ویژه جوانان کار کرده اند و تلاش کرده اند تا از هر طریقی ولو دروغ گویی و شایعه پردازی جامعه را از انقلاب دلسرد کنند که در چنین شرایطی برای دلگرم کردن جامعه نسبت به انقلاب نیاز به تبیین و روشنگری داریم.

 

 

مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی است ، افزود: نیاز دارد بازخوانی و تبیین شود و اگر برنامه های دهه فجر خصوصیت روشنگری و تبیین نداشته باشند، کارایی لازم را ندارند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: باید شخصیت امام(ره) را به جامعه معرفی کنیم، چراکه لایه های شخصیتی ایشان برای خیلی از ما ناشناخته مانده است و اگر در معرفی شخصیت امام خمینی(ره) کوتاهی کنیم، همه ضرر می کنیم .

 

 

حجت الاسلام ایرانی تاکید کرد: برای حفظ این انقلاب به وجود نسل جوان آگاه و بصیر نیاز داریم و بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب آن را تدوین نموده اند بر همین نکته متمرکز و تاکید دارد، چرا که انقلاب را نسل جوان استمرار و حفظ و به نسل‌های بعد منتقل می‌کنند.

 

 

مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: این انقلاب با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم ؛ دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

کد خبر 1139053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha