روز غزه یادآور شکست مفتضحانه اسرائیل از جریان مقاومت است

حجت‌الاسلام آذرافروز با بیان اینکه روز غزه یادآور شکست مفتضحانه اسرائیل از جریان مقاومت است گفت: در جنگ ۲۲ روزه، قدرت ایمان مردم غزه بر تمام تجهیزات و ماشین جنگی اسرائیل غلبه کرد.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه ۲۹ دی در کشورمان به عنوان روز غزه معرفی شده است اظهار کرد: در سال ۱۳۸۷ اسرائيل جنگی را عليه غزه شروع و از راه‌های مختلف به آن حمله کرد.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: غزه نوک پیکان جريان مقاومت در فلسطين بود و اسرائیل هم قصد داشت در کمتر از ۱۰ روز کار آن را تمام کند اما قدرت ایمان مردم غزه بر تمام تجهیزات و ماشین جنگی اسرائیل غلبه کرد.

 

وی اذعان کرد: مردم غزه از همه طرف محاصره‌ و تحریم بودند اما با قدرت ایمان و با موشک‌هایی که با کمک سردار حاج قاسم سلیمانی در اختیار آنها قرار گرفت، این جنگ ۲۲ روز طول کشید و اسرائیل مجبور به عقب‌نشینی شد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز ضمن اشاره به برخی دلایل اهمیت روز غزه برای ایران تصریح کرد: روز غزه یادآور شکست مفتضحانه و دریافت تودهنی اسرائیل از جریان مقاومت است.

 

وی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی، ما چندین راهبرد و استراتژی در دنیا اعلام کردیم و اعتقاد داشتيم که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسيم ولی فلسطین را می‌شناسیم و گفتیم که باید به رأی مردم مراجعه کرد تا مسئله‌ فلسطین حل شود.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان مسئله فلسطین را برای جمهوری اسلامی ایران مهم دانست و خاطر نشان کرد: حرف ایران در این میان تعيين کننده است و جریان مقاومت نیز نوک پیکان در مقابل اسرائیل محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1139068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha