شهرداری کرمان از فرصت نمایشگاه بین المللی گردشگری به نفع میراث معنوی مقاومت استفاده کند

صالحیان حضور شهرداری کرمان را از آن جهت که شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام در کانون توجه است؛ مهم خواند و بر ضرورت بهره گیری از فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای ارائه ظرفیت های شهر مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر تاج الدین صالحیان، چهارشنبه(۲۹ دی)در نخستین نشست هماهنگی خدمات سفر استان که موضوع حضور در نمایشگاه بین المللی نیز طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ گفت: این فرصت بسیار خوبی به ویژه برای حضور شهرداری کرمان است که نباید از دست برود.

 

 

مدیرکل عملکرد، بازرسی و شکایات استانداری کرمان حضور شهرداری کرمان را از آن جهت که شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام در کانون توجه است؛ مهم خواند و بر ضرورت بهره گیری از فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای ارائه ظرفیت های شهر مقاومت تأکید کرد.

 

 

وی با متذکر شدن این مطلب که در اینگونه مواقع نباید محاسبه هزینه- فایده را کرد زیرا بحث مهم میراث معنوی استان مطرح است؛ تصریح کرد: شهرداری می تواند با بسیج، سپاه و گروه های جهادی و حتی اداره کل میراث فرهنگی از این فرصت به نفع استان استفاده کند.

 

 

صالحیان تأکید کرد: این ظرفیت را نباید با محاسبه اینکه به جهت هزینه-فایده مقرون به صرفه نیست، از دست داد زیرا گردشگری مذهبی و معنوی با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت و وجود مرقد مطهر سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز میراث فرهنگی و گردشگری کم نظیر دارد، مهم است.

 

 

کد خبر 1139103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha