مشکل بیمه کارکنان شهرداری حل می شود

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: مشکل بیمه کارکنان شهرداری شیروان به زودی حل خواهد شد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: طی دیدارهای صورت گرفته با تنی چند از مسئولان کشوری، توافق اولیه جهت تقسیط ۶۰ ماهه بدهی مزبور صورت گرفت تا به این ترتیب مشکل بیمه کارکنان شهرداری برطرف شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر رییس شورای شهر و شهردار شیروان در دیدار و نشست با مدیرکل حقوقی و مدیرکل اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی کشور پیرامون یکی از معضلات به جا مانده از سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ به گفت و گو پرداختند که یکی از معضلات اساسی شهرستان برطرف خواهد شد.

 

محمد زاده قانعی با اشاره به دیدارهای خود در تهران جهت دریافت اعتبارات برای برخی پروژه های عمرانی و دیگر موضوعات و موارد، عنوان کرد: برای رفع یکی از مشکلات شهرداری که از سال های پیش به جا مانده است، با دو مقام ارشد سازمان تامین اجتماعی صحبت شده و پیگیری های لازم در دست اجراست.

 

وی اضافه کرد: شهرداری شیروان مبلغ ۱۱۴ میلیارد ریال بابت بدهی و جرائم تاخیر پرداخت آن از سال های اشاره شده به بیمه تامین اجتماعی باید بپردازد که بخشی از دیدارهای صورت گرفته به منظور ایجاد راهکارهای لازم برای حل این مشکل انجام شد.

 

شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1139106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha