صرفه جویی در مصرف سوخت، نقطه عطفی در شکوفایی اقتصادی است

گودرزی از بهره مندی همه واحد های تولیدی و صنایع لرستان از نعمت گاز خبرداد و افزود: این مهم در راستای صرفه جویی در مصرف سوخت انجام می شود.

« کرم گودرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فراهم سازی بسترهای لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی استان در دست اقدام است.

 

وی افزود: این مهم می تواند نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف انرژی داشته و برکاهش آلاینده های زیست محیطی هم موثر خواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود: صرفه جویی در مصرف سوخت مایع نقطه عطفی درشکوفایی اقتصادی و بستر مناسب برای افزایش تولید و سرمایه به وجود خواهد آورد.

 

وی ادامه داد: توسعه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت های شرکت گاز استان لرستان است که بر همین اساس تاکنون گازرسانی به بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و تجاری در سطح استان انجام شده است.

 

گودرزی افزود: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، امید می رود بستر لازم برای گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دیگر نیز تا پایان سال فراهم شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: از مجموع ۱۹ شهرک صنعتی استان، در حال حاضر ۱۴ شهرک با ظرفیت ۱۲۰ هزار متر مکعب در ساعت از نعمت گاز برخوردار هستند و ۵ شهرک صنعتی باقی مانده تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ گازرسانی خواهند شد .

کد خبر 1139111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha