مقاومت اسلامی باید رشته درسی همه دانشگاه ها باشد

آیت الله عابدینی گفت: مقاومت اسلامی مهمترین درس دانشگاهی ما است و مقاومت اسلامی را باید رشته درسی همه دانشجویان و دانشگاهیان بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین که امروز (چهارشنبه ۲۹ دی) در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: مسئولیت امانت است و امانت دانشگاه لازمه اش این است هرچه می توانیم برای کیفیت علمی و محتوایی دانشجویان تلاش کرده و برای اینکه اساتید بتوانند افکار و اندیشه هایشان را در تعالی مملکت به کار گیرند، زمینه سازی کنیم و شایسته ترین، لایق ترین و موثرترین افراد را جذب کنیم و کاری کنیم که به فساد اداری مبتلا نشویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: دانشگاه بین الملل ۲ پسوند معناداری را با خود دارد یک پسوند بین المللی بودن این دانشگاه بوده و دیگری نام بزرگ امام خمینی (ره) است این دانشگاه امروزه با گذشته بسیار فرق می کند زیرا امروز مقاومت اسلامی را داریم.

 

وی عنوان کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) زمانی پا گرفت که درگیر جنگ بودیم و از این ممکلت دفاع می کردیم و قضایای فتنه انگیزی را پشت سر گذاشتیم و آن زمان اسم این دانشگاه با توجه به چشم انداز آینده آن، بین المللی شد و حال دانشگاه بین المللی باید نقش جدی در بین دانشگاه های کشور و جهان اسلام برای مقاومت اسلامی ایفا کند.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: مقاومت اسلامی مهمترین درس دانشگاهی ما است و مقاومت اسلامی را باید رشته درسی همه دانشجویان و دانشگاهیان بدانیم و باید اینجا برنامه ها، رشته ها و میان رشته ها بوده و جهت گیری این باید باشد که نسبت به جهان اسلام فکر کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: مقاومت اسلامی را خداوند دعوت کرده است و این دانشگاه باید به این دعوت پاسخ دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: مهمترین رسالت دانشگاه بین المللی حاج قاسم پروری است و با این نگاه و چشم انداز باید رسالت خود را به سرانجام برساند.

 

کد خبر 1139157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha