امضای تفاهم نامه بین اداره زندان ها و ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اداره کل زندان ها و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای بهره مندی از خدمات و توانایی های طرفین در حوزه فرهنگی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در جلسه انعقاد تفاهم نامه با اداره کل زندان ها که در دفتر مدیرکل این اداره برگزار شد، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای استفاده از توانایی طرفین در حوزه های مختلف به امضا رسیده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به خدمات و فعالیت های کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: یکی از فعالیت های مهم و اثرگذار این مجموعه تهیه و توزیع کمک های مومنانه در ایام کرونا بین عزتمندان در سطح استان است.

 

وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری کانون‌ها در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد گفت: اساسا کانون‌های فرهنگی هنری ایجاد شدند تا ارتباط میان مسجد و نسل جوان و نوجوان را تقویت کنند.

 

مظاهری به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد در زندان ها اشاره کرد و گفت: اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی و ورزشی در زندان ها یکی از اقدامات و برنامه های کانون های فرهنگی هنری تاسیس شده در زندان ها است که تاکنون نیز فعالیت های خوبی اجرا کرده اند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به برخی از مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در زندان ها و همکاری در حمایت از خانواده های زندانیان و زندانیان آزاد شده در امور معیشتی، مذهبی، فرهنگی و تفریحی پس از عضویت افراد در کانون های فرهنگی هنری و سامانه بچه های مسجد از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

 

وی، همکاری در جلسات فرهنگی، جشن ها، اعیاد و مراسم سوگواری اهل بیت (ع)، همکاری در برگزاری جلسات آموزشی برای زندانیان آزاد شده و خانواده های آنان، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی هنری در کانون های زندان در راستای فعالیت های تعریف شده در سامانه بچه های مسجد و ثبت گزارش فعالیت های کانون های زندان در سامانه بچه های مسجد به طور مداوم را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

 

کد خبر 1139165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha