شهید نواب صفوی موجب آگاهی و ارتقاء جامعه شد

موحدیان گفت:شهید نواب صفوی در اوج خفقان، شخصیت قابل توجه و اثرگذاری داشت و رهبری از ایشان به نیکی یاد می‌کند، این شهید موجب آگاهی و حرکت جامعه رو به رشد و ارتقا شد، امیدواریم بتوانیم در شورای شهر مشهد پیرو این شهید والا مقام باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه وفات حضرت فاطمه، ام البنین(س) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، اظهار کرد: در هفته جاری اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از خانواده، همسران، مادران و فرزندان معزز شهدا سرکشی کرده و در مراسمات بزرگداشت مقام آن‌ها شرکت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: حضرت ام البنین(ع) الگویی برای مادران و خانواده شهدا بوده و با تاسی از ادب، روش و منش این حضرت، فرزندان خود را تربیت کرده و انسان‌سازی کردند، جریان سازی توسط این حضرت، تاثیرات عمیقی در فرهنگ دینی داشته و قابل تکریم و توجه ویژه است.

 

وی تاکید کرد: در دفاع مقدس آنچه که باعث شکست صدام شد، توپ و تانک نبود بلکه صدام از مادران و همسران شهدا شکست خورد.

 

موحدیان با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی بیان کرد: شهید نواب صفوی در اوج خفقان، شخصیت قابل توجه و اثرگذاری داشت و رهبری از ایشان به نیکی یاد می‌کند.

 

رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: این شهید موجب آگاهی و حرکت جامعه رو به رشد و ارتقا شد، امیدواریم بتوانیم در شورای اسلامی شهر مشهد پیرو این شهید والا مقام باشیم.

کد خبر 1139166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha