مدیران را با حوصله انتخاب می کنم/ مدیران با رسانه ها تعامل داشته باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران با بیان اینکه مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه ارتباط مستمر داشته باشند، گفت: در بحث تغییر مدیران قطعا با حوصله و با در نظر گرفتن حساسیت های که در شهرستان وجود دارد، عمل خواهم کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در نشست خبر با خبرنگاران شهرستان دهلران، اظهار کرد: حسب اعتماد استاندار و موافقت نماینده مردم در مجلس برای نوکری و خدمتگزاری به مردم آمده ام و از این فرصت خدمتگزاری با همدلی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان برای خدمت به مردم استفاده می کنم.

 

مسیردو بانده کردن دهلران به اندیمشک با حضور معاون وزیر کلنگ زنی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: طی هفته های آینده با حضور حضور معاون وزیر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی دوبانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک کلنگ می شود

 

صادقی یادآور شد: عملیات اجرایی ۲ بانده شدن ۲۸ کیلومتر از قطعه سوم جاده دهلران - اندیمشک توسط قرارگاه خاتم الانبیا به زودی آغاز می شود.

 

وی تصریح کرد: قطعه سوم جاده دهلران به اندیمشک از روستای پتک دیناروند تا تقاطع روستای سادات دانشگر به طول ۲۸ کیلومتر توسط پیمانکار قرارگاه خاتم الانبیاء به مبلغ ۵۲۰ میلیارد تومان در حال تجهیز کارگاه است.

 

صادقی به مسیر دهلران به مهران اشاره کرد گفت : حذف پیچ های نصریان مجدد به پیمان رفته و طی روزهای آینده و مشخص شدن پیمانکار کار تعریض این مسیر هم شروع خواهد شد.

 

تشکیل ستاد هماهنگی و قرارگاه عملیاتی مدیریت شهری

 وی بیان کرد: با هماهنگی اعضای شورای شهر، شهردار و فرمانداری ستاد هماهنگی و قرارگاه عملیاتی مدیریت شهری برای تسریع در امور عمرانی شهر در دهلران راه اندازی شده است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران افزود: باید با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها و فرصت ها زیباسازی سیمای شهر دهلران را با برنامه ریزی دنبال کرد.

 

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: در اولین نشست با شورای شهر و شهردار دهلران تصمیم گرفته شد که موضوع تخریب و بازسازی میادین شهر دهلران و طراحی و اجرای المان های شهری متناسب با فرهنگ منطقه و دفاع مقدس عملیاتی شود.

 

صادقی تاکید کرد: جمع آوری تابلوهای ناهمگون تبلیغاتی از سطح شهر و طراحی و جایگزینی تابلوهای تبلیغاتی جدید در راستای زیباسازی محیط شهری ضروری است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان دهلران داری رفیت های بالقوه در حوزه های مختلف است و باید تلاش شود که این ظرفیت ها برای توسعه و عمران شهری استفاده کرد.

 

برای حل مشکلات به دنبال مکاتبات و پشت میز نشینی نیستم

صادقی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات به دنبال مکاتبات و پشت میز نشینی نیستم، گفت: با هماهنگی و پیگیری های مستمر و حضور میدانی قطعا حل سرعت بخشی حل مشکلات نتیجه بخش تر است تا منتظر ماندن پاسخ مکاتبات وقطعا با این رویکرد مسیر خدمت به مردم در شهرستان را دنبال خواهم کرد.

 

وی افزود: در سیل اخیرمورموری  حسب دستور استاندار محترم با چند نفر از میدان حضور گیدا کردم و با گسیل امکانات شهرستان تلاش کردک خدمت در راستای مردم این شهر کرده باشیم.

 

مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه ارتباط مستمر داشته باشند

وی به ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دهلران در حوزه دفاع مقدس، تئاتر و رسانه یکی از شهرستانهای سر آمد در استان است و قطعا باید ظرفیت های فرهنگی شهرستان فعال و معرفی شوند.

 

فرماندار ویژه دهلران گفت:مدیران باید عملکرد خود را در رسانه ها منعکس و با خبرنگاران و اصحاب رسانه ارتباط مستمر داشته باشند.

 

سال آینده کمتر جوان بیکاری در شهرستان یافت می شود

نماینده عالی دولت گفت: خوشبختانه ظرفیت ای بسیار خوبی در حوزه نفت گاز در شهرستان دهلران وجود دارد و حتما باید شرکت های فعال منطقه جذب نیروی بومی را الویت خود قرار بدهند  ودر سال آینده کمتر جوان بیکاری در شهرستان یافت می شود.

 

وی تصریح کرد: همه شرکت های منطقه باید در بحث مسئولیت های اجتماعی خود پای کار باشند و این امر نیز به صورت جدی در بحث توسعه و عمران شهری و محرومیت زدایی دنبال خواهد شد.

 

صادقی به عملکرد منابع طبیعی شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه جنگل کاری و آبخیزداری شهرستان دهلران صورت گرفته و این روند باید تداوم داشته باشد.

 

فرماندار ویژه دهلران بیان کرد:خوشبختانه شهرستان دهلران با ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از امن ترین شهرهای کشور است.

 

گفتنی است، تسریع در اجرای طرح ساماندهی هدایت آبگرم وساماندهی میادین کمربندی و توجه به جاده های شهرستان  و دوخطه کردن مسیرهای دهلران به اندیمشک و مهران و احداث دانشکده پرستاری و فعالیت روابط عمومی ادارات در عرصه اطلاع رسانی و اطلاع رسانی از خدمات دولت و جذب نیروهای بومی در شرکت ها و فعال کردن پروژه های شهرستان و توجه به نیروی انسانی توانمند شهرستان از جمله مطالبات اصحاب رسانه و خبر در نشست با دکتر صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران بود.

کد خبر 1139179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha