توزیع ۱۲ هزار ماسک  در بین نیازمندان ایرانشهری

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ایرانشهر گفت: ۱۲ هزار ماسک و مواد ضدعفونی در بین نیازمندان ایرانشهری توزیع شد.

«حجت الاسلام محسن اشرفیان» رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ایرانشهر در خصوص برنامه های فرهنگی این اداره به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امسال نیز با وجود کرونا در مناسبت های مذهبی اعم از ایام ولادت و شهادت اهل بیت (ع) برنامه هایی با حضور خوب مردم و مسئولین در مساجد و بقعه سید مهدی این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره اوقاف ایرانشهر افزود: به ویژه در ایام عید غدیر، رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت زهرا(س) و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم محوری و با دعوت از قاریان و سخنرانان کشوری و استانی در ایرانشهر برگزار شد.

 

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار ماسک و مواد ضدعفونی در بین مساجد با محوریت بقعه سید مهدی توزیع‌ شد.

 

اشرفیان ادامه داد: توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار بسته مواد غذایی با ارزش تقریبی هربسته ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند را از دیگر فعالیت های این اداره عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه خانواده های نیازمند با معرفی ائمه جمعه تشیع وتسنن، معتمدین و کمیته امداد شناسایی می شوند گفت:  امسال تعداد ۵۰ عدد وسیله گرمایشی نفتی نیز در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایرانشهر تصریح کرد: هزینه این خدمات اجتماعی از محل اجرای موقوفات مرتبط و کمک های خیرین تامین می شود.

کد خبر 1139180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha