در صورت مشاهده‌ هرگونه آرد بی‌کیفیت تولیدی با متخلفان  برخورد می‌شود

مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان سروآباد گفت: هنگام بازرسی‌های در حال انجام از خبازی‌ها در صورت مشاهده‌ هرگونه آرد بی‌کیفیت تولیدی با متخلفان  برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، تورج احمدی زاد مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان سروآباد در دوره آموزشی آشنایی خبازان با استاندارد آرد و چگونگی نحوه‌ پخت نان با کیفیت اظهار کرد: با توجه به پایین بودن کیفیت نان تولیدی سطح شهرستان سروآباد به پیشنهاد کارگروه آرد و نان شهرستان و با همکاری و هماهنگی اتاق اصناف، استاندارد، شبکه بهداشت و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای،  دوره‌ی آموزشی آشنایی با استاندارد آرد و نحوه‌ پخت نان با کیفیت و همچنین مشکلات بهداشتی، برای خبازان این شهرستان برگزار شد.

 

 

وی افزود: در این دوره توضیحات کامل در خصوص استاندارد ملی 103 و نحوه‌ی فرآوری خمیر، تهیه نان، نشانه‌گذاری و همچنین آرد مورد مصرف در نانوایی‌ها، ارائه داده شد.

 

 

مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه طبق مصوبه‌ی کارگروه آرد و نان  شهرستان افراد شاغل در نانوایی‌ها ملزم به گذراندن این دوره هستند، خاطر نشان کرد: یکی از مواد اصلی و ضروری در تهیه نان با کیفیت، داشتن آرد استاندارد است و در این راستا واحدهای تولیدی آرد شهرستان به صورت مستمر و جدی مورد بازرسی و نمونه‌برداری قرار می‌گیرند.

 

 

احمدی‌زاده تأکید کرد: هنگام بازرسی در صورت مشاهده‌ی هرگونه آرد بی کیفیت تولیدی با متخلفان  برخورد خواهد شد.

کد خبر 1139188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha