تشکیل ۲۲ کارگروه و کمیته برای بزرگداشت دهه فجر در آستارا

میرقربانی از تشکیل ستاد دهه فجر با ۲۲ کارگروه و کمیته فرعی به منظور تدوین و اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» امروز(چهارشنبه، ۲۹ دی) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر با در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونایی بهره گرفته شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا از تشکیل ستاد دهه فجر با ۲۲ کارگروه و کمیته فرعی برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: این کارگروه‌ها و کمیته‌ها به منظور تدوین و اجرای برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

 

وی تجلیل از انقلابیون و چهره‌های تاثیرگذار محلی در پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه‌های چهل و سومین ایام‌الله دهه فجر در شهرستان آستارا برشمرد و تصریح‌کرد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های ابتکاری بهره گرفته شود.

 

میرقربانی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست در تزئین شهر با تهیه پرده و بنرها با شهرداری آستارا همکاری لازم را داشته باشند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا اظهارکرد: برخی از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر همچون نواختن زنگ انقلاب با حضور محدود افراد اجرا شود.

 

میرقربانی با اشاره به اینکه هر قدر اعتماد و امید مردم به دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود، زمینه پایداری و ثبات انقلاب فراهم‌تر می‌شود، خاطرنشان‌کرد: الگوسازی انقلاب باید در راس اهداف باشد.

کد خبر 1139242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha