۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شد

دلق پوش از پرداخت تسهیلات به ۷۱۲ واحد صنعتی و تولیدی در گیلان خبرداد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « فرهاد دلق پوش» امروز(چهارشنبه، ۲۹ دی) در جلسه میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که پس از بازدید استاندار گیلان از سه واحد صنعتی در شهر صنعتی رشت انجام شد گفت: در پرداخت تسهیلات با هدف رفع مشکلات و موانع حوزه تولید و تجارت در سطح کشور رتبه نخست را داریم. 

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پرداخت تسهیلات به ۷۱۲ واحد صنعتی و تولیدی در گیلان خبرداد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

دلق پوش با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف شعار سال، برای رسیدگی به مشکلات بخش تولید به صورت میدانی و عملیاتی، در داخل واحدهای صنعتی حضور یافته ایم افزود: هر واحدی که دچار مشکلی است به دبیرخانه کارگروه در سازمان صمت اطلاع دهد تا برای حل و فصل مشکل آن اقدام گردد.

 


وی از رسیدگی به مشکلات شرکت های بهوزان، صنایع ورق ایران،  ایران رادیاتور و کیسه بافی پینک خبرداد و اظهار کرد: مشکلات و ابهامات مالیاتی، زیست محیطی و معوقات بانکی برای استمهال در راستای تعامل با بخش تولید این واحد ها پس از بررسی، با حضور مدیران مرتبط عضو کارگروه ، رفع شد. 

 

گفتنی است،  صبح امروز استاندار و برخی از اعضای کارگروه از چند واحد در شهرصنعتی رشت بازدید کردند و در ادامه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یکی از واحدهای صنعتی تشکیل شد.

کد خبر 1139267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha