مدیون صبر و استقامت  خانواده های شهدا  هستیم

سردار القاصی مهر با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا انگیزه ما را برای خدمت بیشتر می کند، گفت: دیدار و تکریم با خانواده های معظم شهدا نه تنها در حفظ و یاد نام شهدا و فداکاری های آنها بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، عصر امروز(۲۹ دی) در دیدار با خانواده های شهید« هاشم قیصربیگی» و شهید « حسین حسین زاده» اظهار کرد: دیدار و تکریم با خانواده های معظم شهدا نه تنها در حفظ و یاد نام شهدا و فداکاری های آنها بسیار موثر است، بلکه باعث دلگرمی و خوشحالی خانواده های معزز شهدا نیز خواهد شد.

 

سردار« دلاور القاصی مهر» تصریح کرد: شاید این دیدارها نتواند مشکلات خانواده های شهدا را برطرف کند، اما به زعم این خانواده ها، این دیدارها و توجه به آنها موجب دلگرمی و امیدواری در آنها می‌شود و آنها را در مسیر شهدایشان مصمم‌تر خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولین در هر لباسی است که با سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا، به تکریم آنها بپردازند، گفت: شهدای امنیت به خاطر تامین امنیت و آرامش مردم از خود گذشتند و جانشان را فدا کردند و نام آنها برای همیشه در کنار شجاعت و ایثار خواهد درخشید.

 

سردار القاصی مهر افزود: این سرکشی ها کمترین کاری است که ما برای این عزیزان انجام می دهیم، چرا که خانواده های شهدا بسیار بیشتر از اینها بر گردن ما حق دارند و ما تا همیشه مدیون صبر و استقامت آنها هستیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین قدردان این امنیت امروز هستند و می دانند که با چه بهایی به دست آمده است چرا که خانواده های شهدا مایه عزت ، آبرو ، و  سربلندی کشور هستند.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدار گفت: دیدار با خانواده های شهدا برای ما افتخار است و آن را وظیفه خود می‌دانیم، سعی ما بر این است که فقط به چندین خانواده اکتفا نکنیم و در دیدارهایمان با این عزیزان عدالت را رعایت کنیم،

 

«جمال اسدی» خاطرنشان کرد: ما باید آنچه را که در توان داریم برای حفظ یاد و نام شهدا انجام دهیم.

 

گفتنی است شهید هاشم قیصربیگی در سال ۵۹  در منطقه میمک و شهید حسین حسین زاده سال ۷۶در منطقه شور شیرین  به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

 

کد خبر 1139337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha