شهروندان شیروان استقبال خوبی از نمایش فیلم دارند

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: با بازگشایی مجدد مجتمع های فرهنگی , هنری پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، شهروندان شیروان استقبال خوبی از اجرای نمایش فیلم دارند.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: طی چند ماه اخیر و پس از دو سال وقفه از تعطیلی مجتمع های فرهنگی هنری و با بازگشایی مجدد، شهروندان برای تماشای نمایش ها با استقبال و شور خاصی مراجعه می کنند و بیشترین حضور آنان در بین جوانان و نوجوانان است.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: طی این چندماه اخیر به مناسبت های مختلف چندین اثر نمایشی اکران شده که به تازگی نمایش «قصه های درگوشی» که موضوع اجتماعی است در محل مجتمع فرهنگی هنری شهید امانی اجرا خواهد شد.

 

عباسپور عنوان کرد: این اثر نمایشی از شنبه هفته آینده به نویسندگی امیررضا کوهستانی، کارگردانی غلامرضا یوسفی و بازیگری عطیه یوسفی  و علی نیازی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

 

عباسپور تصریح کرد: اجرای نمایش، تئاتر، موسیقی، برگزاری نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی و غیره از دیگر اقدامات انجام شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بوده که با توجه به وضعیت کرونایی و در صورت مجوز باز هم چنین برنامه هایی ادامه خواهد داشت.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1139433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha