علما و روحانیون نسبت به تبیین فضایی که دولت در آن قرار دارد اقدام کنند

ستاری با اشاره به نقش روحانیون در جامعه، گفت: با توجه به نقش محوری علما در لازم است این قشر سبت به تبیین فضایی که دولت در آن قرار دارد اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهرام ستاری» امروز در حاشیه جلسه هم اندیشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و ائمه جمعه و طلاب استان در سخنانی، گفت: علما و روحانیون نقشی مهم و تاثیر گذار در جامعه دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: با توجه به نقش محوری علما در هر شهرستان منطقه و محله نسبت به تبیین فضایی که دولت در آن قرار دارد اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: باید برای مردم تبیین شود که امروز دولت  با چه مشکلاتی روبرو است و فرصتی باید به دولت بدهند که این مشکلات را ریشه یابی کند‌.

 

ستاری نشست امروز در ادامه سلسله دیدارها  با نخبگان و علما در سطح استان برای مطلوب شدن روند برنامه ها برگزار شد، افزود: این نشست با محوریت مطالبه‌گری علما و کارشناسی شدن مسائل مبتلا به استان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه مطالبه مهم علما و روحانیون استان تغییردر مدیریت های استانی بوده است، افزود: بانیان وضع موجود نمی توانند در عرصه بمانند و این مطالبه علما و روحانیون به حق است.

 

ستاری ادامه داد: در این راستا لازم است نسبت به تغییردر مدیریت های استانی با سرعت بیشتری اقدام شود و آنهایی که خوب هستند بمانند و آنها که خوب نیستند به فرموده رئیس جمهوری باید بروند.

 

وی سومین نکته را ریشه یابی آسیب های اجتماعی در سطح استان عنوان کرد که با توجه به زیرساخت های مبتلا به، معتادین متجاهر شناسایی و ساماندهی خواهند شد.

 

 معاون استاندار لرستان اظهار کرد: مهم‌ترین تقاضای جلسه امروز ایجاد اشتغال بود که باید آن را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر 1139449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha