همایش ازدواج آسان ۱۳۰ زوج طلاب خراسان جنوبی  برگزار می شود

حجت الاسلام جعفری راد از برگزاری همایش ازدواج آسان ۱۳۰ زوج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «هادی جعفری‌راد» امروز (۳۰ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ طلبه استان تحت پوشش مرکز خدمات حوزه های علمیه هستند.

 

مدیرکل خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه در سطح استان به روحانیون شیعه و سنی خدمات داده می شود، گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه سازمان فرهنگی و خدمات رفاهی است که اکثر برنامه های آن برای خانواده های طلبه است.

 

وی از برگزاری همایش و جشن ازدواج آسان ۱۳۰ زوج طلاب همزمان با سالروز میلادت حضرت زهرا(س) استان خبر داد و افزود: هدف اصلی این همایش ترغیب جوانان به ازدواج آسان و دور شدن از ازدواج هایی با هزینه های سنگین است.

 

حجت الاسلام جعفری‌راد تصریح کرد: این همایش از صبح روز یکشنبه ۳ بهمن ماه با برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزشی و سخنرانی «حجت الاسلام فرحزاد» کارشناس برنامه سمت خدا برای زوج های طلبه در حوزه علمیه رضویه بیرجند آغاز می شود و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با برگزاری جشن و مولودی خوانی به اتمام می رسد.

 

مدیرکل خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی تأکید کرد: در ۲ سال ابتدای زندگی زوج های طلبه با ارائه خدمات مشاوره رایگان توجه ویژه ای برای استحکام بنیان خانواده آنان صورت می گیرد.

 

وی یکی دیگر از برنامه‌های خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی در راستای توانمندسازی خانواده های طلاب را برگزاری دوره‌های آموزشی هنری فنی و حرفه ای ذکر کرد و گفت: در همین راستا امسال ششمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های همسران طلاب با هدف تکریم و حمایت از مشاغل خانگی و عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خانواده طلاب در بیرجند برپا شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

 

حجت الاسلام جعفری‌راد به برگزاری همایش ممتازین ویژه فرزندان روحانیون و تجلیل از آنان اشاره کرد و بیان داشت: این همایش از سال ۹۴ با شرکت ۲۰۸ فرزند ممتاز آغاز شده و امسال نیز با حضور ۴۹۰ نفر از ممتازین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه ها این مرکز سرکشی از روحانیون معمم است که در حال انجام می باشد.

کد خبر 1139453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha