برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی

سروری ، گفت: با توجه به اینکه شعار محوری امسال دهه فجر انقلاب اسلامی را «انقلاب اسلامی، برافرازنده پرچم نوین اسلامی» اعلام شده است در این راستا ویژه برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار خواهد شد.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:ویژه برنامه های دهه فجر باید پرجاذبه بوده و با خلاقیت همراه باشند تا بتوانند تاثیرگذاری لازم را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه داشته باشند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه  افزود: باید با زبان هنر فلسفه انقلاب اسلامی را تبیین کرده و جامعه به ویژه جوانان را با اهداف و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

 

 

وی خاطر نشان  کرد: امسال روایتگری انقلاب اسلامی در اولویت برنامه های گرامیداشت دهه فجر خواهد بود.

 

 

سروری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌های گاه و بیگاه دشمنان، سرافراز و سربلند در مسیر پیشرفت است و به برکت حضور حماسی مردم در صحنه‌های حمایت از نظام تاکنون همه توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه  اظهار کرد: شورای هماهنگی متعلق به انقلاب است و در راستای خدمت به انقلاب و مردمی که برای آرمان‌های نظام‌ جمهوری اسلامی ایران تمام قد دفاع می‌کنند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 1139483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha