افزایش سرعت خدمات دهی شرکت برق لرستان با وصل دستگاه مونوپل

خودنیا گفت: با تجهیز شدن شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان به دستگاه مونوپل سرعت خدمات دهی در زمان بحران در شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان افزایش یافته است.

« فریدون خودنیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان لرستان در منطقه بحرانی کشور از حیث  بلایای طبیعی قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: از نظر شرایط  جغرافیایی نیز استان لرستان یک استان کوهستانی  است که  پرسنل شرکت در مواقع بحران با مشکل ارتباط بی سیمی روبرو می شوند.

 

وی بیان کرد:به منظور خدمات رسانی بهتر در مواقع ضروری و زمانهای بحران  هم استانی های عزیز توسط پرسنل سخت کوش شرکت و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آمادگی در زمان های بحران و پدافند غیر عامل این شرکت با هزینه‌ای بالغ بر چهار هزار میلیون ریال مبادرت به خرید یک دستگاه مونوپل نموده که بر روی یک دستگاه وانت مزدا نصب گردیده است.


خودنیا افزود: دستگاه مونوپل با توجه به اینکه جابجایی آن بسیار راحت و آسان است به منظور رفع ضعف سیگنال دهی در مناطق شهری و روستایی و جاهای صعب العبور در زمان بحران در محل حادثه قرار می‌گیرد و ضعف سیگنال به وجود آمده را برطرف می سازد و ارتباطات بی سیمی به صورت پایدار  برقرار می گردد.


وی گفت:  از مزایای استفاده از دستگاه مونوپل می توان به جابجایی آسان، استحکام مناسب، قدرت مانور عالی و سهولت در تعمیرات آن اشاره کرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار  کرد:شرکت توزیع برق لرستان با خرید این تجهیز جز‌‌‌ اولین شرکت های توزیع برق کشور می شود که به تجهیز ارتباطی مجهز می شود.

 

کد خبر 1139505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha