جریان سازی فرهنگی نیازمند عزم، اراده و همچنین حرکت مردمی است

حجت الاسلام صداقت با اشاره به اهمیت توجه به مباحث فرهنگی همچون ازدواج و ارائه الگوهای اسلامی گفت: جریان سازی فرهنگی نیازمند عزم، اراده و همچنین حرکت مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در مراسم اختتامیه همایش بانوی هزاره اسلام گفت: ما در تاریخ اسلام شخصیت های بزرگی داریم که می توانند الگوی مناسبی برای جامعه باشند که این برنامه ها می تواند جریان سازی فرهنگی را برای ما دنبال کند.

وی افزود: خیلی ها می خواهند که الگوهای کاذب برای دختران و پسران ما ایجاد کنند تا به هدف خود برسند که نمونه آن بحث فمینیسم و حرکت به سمت آینده ای که غرب برای ما ترسیم کرده است، اما ما می توانیم با معرفی درست شخصیت هایی همچون حضرت زهرا(س) الگوی کاملی برای جامعه به خصوص بانوان خود داشته باشیم.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: ما می توانیم تمدن نوین اسلامی که مد نظر علما و بزرگان که در طول 1400 سال زحمت کشیده اند را شاهد باشیم اما نیازمند حرکت مضاعف است که کار آن نیز در دست مردم است.

 

حجت الاسلام صداقت ادامه داد: ما اگر بتوانیم حرکت و توان خود را در اختیار بانوان قرار دهیم که برای حفظ ارزش های خود فعال شوند در این صورت موفق خواهیم شد.

 

 

کد خبر 1139537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha