برگزاری نمایشگاه «ضالین» در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی موسی (ع)

نمایشگاه «ضالین» با محوریت شهدای ترور حسینیه «سیدالشهدا (ع)»، کانون «رهپویان وصال» شیراز در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی موسی (ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نمایشگاه «ضالین»، امروز (پنج شنبه ۳۰ دی) با محوریت شهدای حسینیه «سیدالشهدا (ع)» کانون «رهپویان وصال» شیراز که در حادثه بمب گذاری قربانی شدند در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی موسی (ع) افتتاح شد.

در این نمایشگاه، ۴۵ تابلو از مجروحان، شهدا، اثرات به جا مانده از بمب‌ گذاری و بیوگرافی از عامل حادثه ترور به نمایش گذاشته شده است.

۲۴ فروردین ۱۳۸۷ وقوع انفجار در حسینیه «سیدالشهدا (ع)» کانون «رهپویان وصال» شیراز موجب کشته شدن 14 نفر و زخمی شدن 210 نفر از همشهریانی که در مراسم مداحی و سینه ‌زنی حاضر بودند، شد.

این بمب گذاری توسط گروه منافق و تروریست انجام شد و با هدف آگاهی بخشی به جامعه در مورد وقوع این جنایت تروریستی و ادای دین به شهدای ترور و جانبازان، نمایشگاه «ضالین» به مدت 2 روز در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) به همت کانون فرهنگی «رهپویان وصال» شیراز با همکاری بنیاد «هابیلیان» خانواده شهدای ترور کشور با حضور قاضی پرونده، نمایشگاهی برپا شده است.

«احد پاریابی» در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «ضالین» با حضور خانواده شهدا و جانبازان این حادثه در جوار محرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) برگزار شده و فرصتی برای گرامیداشت شهدای این حادثه تروریستی است.

مدیر روابط عمومی «رهپویان وصال» شیراز ادامه داد: در این نمایشگاه نشان داده شده که مردم ایران قربانی ترور هستند و بیوگرافی شهدای این واقعه در کنار عکس آنها به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: خواسته خانواده شهدا و کانون «رهپویان وصال» اجرای حکم در شهر شیراز و محل وقوع جرم است و فردا در تالار «حافظ»، همایش بزرگداشت و تجلیل از خانواده شهدا و روز شنبه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در حسینیه «سیدالشهدا (ع)» مراسم تجلیلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1139550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha