ویژه برنامه «مادر خورشید»  در جهرم

حجت الاسلام دهقانی از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور میلاد حضرت زهرا (س) با عنوان ‌«مادر خورشید» در آستان امامزاده ‌«حسین (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ششمین قسمت برنامه «مسافر بهشت» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام والای زن و مادر در آستان امامزاده «حسین (ع)» جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: این مراسم با عنوان «جشن میلاد مادر خورشید» همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه میهمانان ویژه این برنامه مادران و خانواده شهدا هستند، بیان کرد: در این برنامه مادر شهید «عبدالرحمن رحمانیان» و خانواده شهید «خلیل مطهرنیا» است.

 

حجت الاسلام دهقانی عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام صحرائیان امام جماعت آستان امامزاده «حسین (ع)»، مولودی خوانی غضنفری ذاکر اهل بیت (ع) و روایت گری شاهعلی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه از مادر نمونه شهرستان نیز تجلیل به عمل می آید.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان از عموم شهروندان و ارادت مندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این آیین که از ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه اول بهمن ماه برگزار می شود، دعوت کرد.

کد خبر 1139572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha