برگزاری ۱۰۰ برنامه همزمان با ایام دهه فجر در اندیمشک

جهانگیری از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی همزمان ایام دهه فجر در اندیمشک خبر داد و گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، اشتغالزایی و راهداری، از برنامه‌های مهم ایام دهه فجر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۳۰ دی) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در این برگزار خواهد شد اظهار کرد: باید آذین‌بندی معابر، میادین شهری و ادارات و همچنین برگزاری مراسمات محوری در مدارس در دستور کار مدیران مربوطه باشد.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره اينکه انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب در دنیا بود افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول این ایام خدمات ماندگاری در همه حوزه‌ها به مردم ارائه کرده است که ضرورت‌ دارد این دستاوردها به مردم گفته شود.

 

وی با بیان اينکه در صورت ابلاغ از مرکز، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود اذعان کرد: این شهرستان آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان نور است.

 

جهانگیری از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در ایام دهه فجر در اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و افتتاح پروژه‌های عمرانی، اشتغالزایی و راهداری، از برنامه‌های مهم ایام دهه فجر هستند.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک نیز ضمن بیان برخی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: همه ما نسبت به خون پاک شهدا که جان خود در راه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند مسئول هستیم و باید مراسمات دهه فجر را باشکوه برگزار کنیم تا بار دیگر دشمنان نظام مأیوس شوند.

 

کد خبر 1139595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha