مسئولان باید در مساجد و بین مردم حضور پیدا کنند

حسنوند ضمن تاکید بر لزوم بازگشت شور و نشاط در جامعه و برگزاری برنامه‌های متنوع گفت: مسئولان باید در مساجد و بین مردم حضور پیدا کنند، حرف‌های مردم را بشنوند و به صورت چهره به چهره به صحبت با مردم بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (پنجشنبه ۳۰ دی) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک اظهار کرد: باید تعامل، هماهنگی و وحدت بین دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اينکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی همواره در طول این ۴۳ سال جهت تضعیف جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند اما همیشه در این امر شکست خورده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه افق شهرستان اندیمشک با وجود پروژه‌های بزرگی همچون پتروشیمی، فولاد نیروگاه سیکل ترکیبی و کنسانتره، روشن و چشم‌نواز خواهد بود اذعان کرد: در سطح شهرستان اندیمشک کمبودهایی در برخی از حوزه‌ها وجود دارد که با همت و تلاش مستمر سعی در رفع آنها داریم.

 

حسنوند ضمن تاکید بر لزوم بازگشت شور و نشاط در جامعه و برگزاری برنامه‌های متنوع تصریح کرد: مسئولان باید در مساجد و بین مردم حضور پیدا کنند، حرف‌های مردم را بشنوند و به صورت چهره به چهره به صحبت با مردم بپردازند.

 

وی با بیان اينکه نظام جمهوری اسلامی مقتدر و برگرفته از مردم است خاطر نشان کرد: همدلی، همفکری و هماهنگی مسئولان در راستای رشد و توسعه اثرگذار خواهد بود.

 

کد خبر 1139596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha