حضور فعالان گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با حضور فعالان گردشگری و صنایع‌دستی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی وابسته تهران معرفی خواهد شد.

مجتبی میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان با حضور هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی و گردشگری و با شعار «سیستان و بلوچستان مقصد جدید گردشگری ایران» در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی ظرفیت‌های ناشناخته استان، نشست‌های تخصصی بخش خصوصی سیستان و بلوچستان با بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه به منظور توزیع سفر در کشور نیز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اقدامات انجام‌شده در راستای معرفی استان از جمله چاپ کتاب‌های ۵زبانه مسیرهای گردشگری، تقویم گردشگری استان و غیره نیز در این نمایشگاه به‌ نمایش گذاشته خواهد شد.

میرحسینی بیان کرد: هنرمندان صنایع‌دستی نیز در نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات از ظرفیت نمایشگاه برای فروش و بازاریابی محصولات استفاده خواهند کرد.

کد خبر 1139609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha