تولیدکنندگان و طراحان جامعه هدف رویداد تخصصی نمایشگاه سبک پوشش ایرانی اسلامی هستند

غفاری با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه ترویج سبک پوشش ایرانی و اسلامی گفت: جامعه هدف رویداد تخصصی نمایشگاه سبک پوشش ایرانی اسلامی تولیدکنندگان و طراحان هستند.

« سپیده غفاری» در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی و ایرانی شهر کرج که پنجشنبه 30 دی ماه برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این رویداد تخصصی با هدف بهره مندی از افرادی متخصص در امر ترویج سبک پوشش ایرانی و اسلامی برپا شد.

 

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج افزود: تجربه فضای حرفه ای برای تولید کنندگان و طراحان پوشاک اسلامی ایرانی جامعه هدف برپایی این نمایشگاه است.

 

وی اظهار کرد: از تمامی فعالان حوزه مد و لباس برای حضور در این جشنواره با هدف افزایش و ارتقاء همکاری های مشترک در امر تولید دعوت می شود.

 

وی ادامه داد: طراحان به عنوان هنرمندان طراحی صنعت گر و یا تولید کننده نیستند به واقع آنان هنرمندان توانمند و خوش ذوقی هستند که متناسب با نیاز فرهنگ جامعه نسبت به طراحی پوشاک به صورت حرفه ای عمل می کنند.

 

غفاری اظهار کرد: بلوچ دوزی، رشتی دوزی و بسیاری از دوخت های ظرفیت ایرانی اصیل در تلفیق با طرح های مدرن و نمونه روز زمینه جلب نظر مشتریان است.

 

به گفته وی، برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی و اسلامی فرصتی برای پیوند میان طراح و تولید کننده است تا تولید کننده طراح حرفه ای مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج خاطرنشان کرد: توجه به طرح های انتزاعی و مفهومی، بهره مندی از نمادها و مفاهیم فرهنگ بومی، همچنین استفاده از عناصر مختلف قومیت های مختلف ایرانی در طراحی به جذابیت بصری تولیدات کمک شایانی می کند.

کد خبر 1139620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha