بیکاری در آستارا معنایی ندارد

حجت‌الاسلام صالحی به پتانسیل‌های شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: با این همه ظرفیت در آستارا معنا ندارد که در این شهرستان بیکار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» امروز( پنجشنبه، ۳۰ دی ) در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شعارهای رئیس جمهور تغییر به نفع مردم بود و باید در راستای تحقق این شعار کارهای اساسی صورت گیرد.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه اگر مدیری کار می‌کند باید ابقاء شود و اگر مدیری کم کار است و مردم از وی ناراضی هستند تغییر یابد، افزود: مسئولان گره‌ گشایی از کار مردم را در اولویت قرار دهند.

 

وی بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: در مسئولیت‌ها افراد شایسته و کاربلد به کار گرفته شوند.

 

حجت‌الاسلام صالحی به پتانسیل‌های شهرستان آستارا اشاره و خاطرنشان‌کرد: با این همه ظرفیت در آستارا معنا ندارد که در این شهرستان بیکار داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا اضافه‌کرد: اگر از امکانات موجود بهره گرفته شود نه تنها در آستارا بیکار نخواهیم داشت بلکه از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیروی کار جذب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی بر بهره‌گیری از افراد شایسته در مسئولیت‌ها تاکید کرد و گفت: اگر از افراد شایسته در مسئولیت‌ها استفاده شود بسیاری از مشکلات و نواقصات برطرف و در گشایش در کار مردم را شاهد خواهیم بود.

 

*برای توسعه آستارا همه دست به دست هم دهیم

«عنایت رضایی‌پور» نیز در این آیین،اظهارکرد: وظیفه فرماندار برنامه‌ریزی، نظارت، هماهنگی و اجرای برنامه‌ها و اهداف دولت است که برای محقق شدن آن تمام تلاش خود را به کار می‌بندم.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه برای توسعه کشور، استان و شهرستان باید همه دست به دست هم دهیم، افزود: به مشکلات آستارا و پتانسیل‌های آن آگاهی کامل دارم و در راستای حل مشکلات تمام توان خود را به کار گرفته و در این مسیر نیازمند همراهی مردم و مسئولین هستم.

 

مسئولان به آستارا نگاه ویژه داشته باشند

«سید سعید میرقربانی» نیز در این آیین به اهمیت خاص و ویژه آستارا اشاره کرد و از مسئولان کشوری و استانی خواست در راستای برطرف کردن مشکلات شهرستان و توسعه بیش از پیش آن نگاه ویژه داشته باشند.

 

سرپرست سابق فرمانداری بندر آستارا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مسئولان شهرستان و مردم در طول مدت خدمت خود، برای سرپرست جدید فرمانداری آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1139626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha